آرشیو فروردین ماه 1399

تست اپليكيشن و سايت و گيم

ويروس كرونا

۶۳ بازديد
  • ويروس‌هاي كرونا چه هستند؟

ويروس‌هاي كرونا گروه بزرگي از ويروس‌ها هستند كه مي‌توانند حيوانات و انسان‌ها را آلوده كنند و باعث بروز ناراحتي‌هاي تنفسي شوند؛ اين ناراحتي‌ها ممكن است به اندازه سرماخوردگي خفيف يا به اندازه ذات الريه شديد باشند. در موارد نادر، ويروس‌هاي كروناي حيواني، انسان‌ها را آلوده مي‌كنند و سپس بين آنها سرايت پيدا مي‌كنند. شايد ويروس SARS (نشانگان تنفسي حاد) در سال 2002 الي 2003 را به خاطر بياوريد؛ اين ويروس نمونه‌اي از ويروس كرونا بود كه از حيوانات به انسان‌ منتقل شد. يكي ديگر از موارد مهم و جديدتر نژاد ويروس‌ كرونا MERS (نشانگان تنفسي خاورميانه) نام دارد كه در سال 2012 در خاورميانه كشف شد و به گفته دانشمندان اين ويروس ابتدا از شتر به انسان انتقال پيدا كرده است.

ادامه اين مطلب را در سايت ما دنبال كنيد.  www.testerking.ir

چند سناريو تست حياتي براي برنامه هاي Android و IOS — قسمت اول

۶۵ بازديد

چند سناريو مهم تست براي برنامه هاي Android و IOS

موبايل ها و برنامه هاي موبايل روز به روز و به سرعت در حال توسعه هستند. از آنجا كه دستگاه ها و فرم سيستم عامل ها طي چند ماه راه اندازي مي شوند ، بنابراين برنامه نويسان سعي ميكنند با ارائه برنامه هاي جديد در هفته از سرعت آن آگاه شوند.

در نتيجه ، تست برنامه هاي موبايل پيچيده و چالش برانگيز خواهد بود. برنامه هاي تلفن حول يك عملكرد خاص متمركز شده اند و به آنها جهت برتر شدن نياز است. هر گونه خطايي كه توسط مشتري يافت شود ، باعث از دست رفتن بي حد و اندازه ي موفقيت برنامه مي شود.

براي آنكه از ثبات برنامه هاي IOS و Android مطلع شويم بايد چند سناريوي تست را سريع روي آنها انجام دهيم.

ادامه اين مطلب را در سايت ما مطالعه كنيد.  www.testerking.ir

پرسش و پاسخ هاي تست هاي موبايلي

۵۵ بازديد

پرسش و پاسخ هاي QA مربوط به تست برنامه هاي موبايل

آيا براي يك مصاحبه شغلي براي تست برنامه هاي موبايل آماده ميشويد؟ ما برايتان  پرسش و پاسخ هاي مربوط به اين شغل را فراهم نموده ايم. پس خودتان را آماده كنيد.

با افزايش فناوري در تمام دنيا ، از آن طرف نيز تست برنامه ها و وب سايت هاي طراحي شده براي دستگاه هاي مختلف تلفن همراه هر روز تقاضاي بيشتري پيدا ميكند.

اگر قرار است براي يك پروژه اي با برنامه نويسي مصاحبه كنيد ، توسط آنها متعجب نشويد. در عوض با مطالعه اين پرسش و پاسخ هاي مربوط به تست برنامه هاي موبايل ، دانش خود را زياد كنيد و خود را براي مصاحبه آماده كنيد.

براي مطالعه اين پرسش و پاسخ ها به سايت ما مراجعه كنيد.  www.testerking.ir

تست بازي ها

۷۲ بازديد

انجام اين موارد را در تست بازي ها فراموش نكنيد!

صنعت بازي و بازي سازي چه براي موبايل ها ، رايانه ها ، كنسول ها و موارد ديگر يك صنعت چند ميليون دلاري به حساب مي آيند. تست بازي هاي ويدئويي يكي از جذاب ترين مشاغل در هر حرفه اي است. بنابراين ، تست بازي هاي سطح بالا در خارج از كشور بسيار حائز اهميت است.

يك بازيي كه بخوبي تست و اجرا ميشود نه تنها انتظارات بازيكنان را برآورده ميكند بلكه فراتر از انتظارات بازيكنان نيز است ، بنابراين چالش هاي زيادي در ذهن تسترها بوجود مي آيد تا بازي را براي كاربران جالب تر جلوه دهد. همچنين بايد براي سازگاري با سيستم عامل هاي مختلف نيز تست شود بدون اينكه به حفظ حريم خصوصي و امنيت بازيكن بپردازد.

ادامه اين مطلب را در سايت ما مطالعه كنيد.   www.testerking.ir

تست بازي

۶۴ بازديد

تست بازي چند نوع دارد؟

همانطور كه درپست قبل نيز گفته شد ، تست بازي يكي از مهترين بخش در روند توسعه يك بازي است ، و اين مولفه نهايي است كه تحليل ميكند بازي شما براي راه اندازي و انتشار آن آماده است يا خير؟

در انجام تست به فرايند و زماني كه صرف توليد يك بازي شده است چشم پوشي ميشود و در آن به دنبال ناسازگاري ها ، خطاها و انسجام و كامل بودن آن هستند.

بنابراين ميخواهيم در مورد انواع تست بازي بيشتر بدانيم.

براي مطالعه بيشتر اين بخش به سايت ما مراجعه كنيد.  www.testerking.ir

تست بازي ها

۶۴ بازديد

تست بازي چيست؟

تست بازي ، يك بخش جزئي از فرآيند توليد يك بازي محسوب ميشود و تست بازي يك فرآيندي از تست نرم افزار براي كنترل كردن كيفيت قسمت هاي ويدئويي بازي مي باشد. اين تست در جايي كه اين نرم افزار توليد شده و قبل از آنكه در اختيار كاربران قرار بگيرد ، انجام ميشود. به انجام اين تست نيز تست بتا گويند و به يك تيم تست نياز دارد تا يك نسخه از بازي را دريافت و تمام سطح هاي آن را از ابتدا تا پايان براي جستجوي اشكالات و نواقص بازي تست كند.

براي ديدن ادامه مطلب اين پست به سايت ما سر بزنيد.   www.testerking.ir